maanantai 9. heinäkuuta 2012

kukkaro

Jotain uutta piti saada kokeilla ja aina olen tykännyt näistä nipsukukkaroista. Iteltä löytyy marimekon punainen lisko silmälaseille jota käytin ylä asteella penaalina ja vieläkin kyniä säilyttelen ja tänä kesänä ostin kukkaron kun kerranki löytyi kuosi joka mielyttää enkä arvannut että ite ompelisin näitä joskus.

Vuoreksi laitoin ihan raakakangasta kun ei sillä muutakaan käyttöä ole ja menin semmosta ostamaan

Kankaat ja kehykset on ostettu nappikauppa punahilkasta


Itellä kerran näille pussukoille ei käyttöä ole niin nämä myyn pois :)

8 kommenttia:

  1. en tiedä mitä kehykset tuolla maksaa, mutta olen itse tilannut kouluelektroniikalta, ja se on ollut halvin mitä olen bongannut. Olen itse ommellut noita varmaan pari sataa, kaikkia eri kokoja. Niihin jää koukkuun :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näkyy olevan halvemmalla tuolla kehykset kuin punahilkassa. Kiitos tiedosta, pakkohan näitä lisää on tehä :D

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitos, jotain pitää yrittää välillä keretä ommella :))

      Poista
  3. Moikka Mirjam :) Sain joku aika sitten lahjaksi ystävältä tekemäsi tuttinauhat kaksospojilleni. Nauhat ovat sellaiset harmaat missä valkoisia tähtiä ja ne ovat aivan ihanat. Itse asiassa niin ihanat että naapurini haluaisi saada samanlaiset omalle pojalleen ja pyysi kysäisemään josko sinulta vielä olisi mahdollista ostaa nauhoja kyseisellä kankaalla? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Löytyy kyllä kangasta vielä ja nyt oon tuttinauhoja tehny myös kuviollisista nauhoista, voin vaikka laittaa kuvaa sulle s-postiin. Laitampa omanki Mirjam81@jippii.fi

      Poista
    2. Kiva :) Elikkä naapuri haluaa tilata kaksi harmaata niillä valkoisilla tähdillä. Laita ihmeessä mulle spostiin ceelanmetkut@gmail.com mitä malleja sulta löytyy ja minkä hintaisia ovat :)

      Poista
  4. millä hinnalla myyt tuon sammakko kuviollisen kukkaron
    maili osote marjaana1982@luukku.com

    VastaaPoista