sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

Angry Birds

No niin, ensimmäinen kunnon aplikointi tehty ja aikas tyytyväinen olen. Noh kuva ois voinu olla ylempänä, mutta eipä tuo haittaa

Kehtas ottaa ihan lähikuvanki :) nyt on pakko hommata aplikointi paininjalka niin homma vähän helpottuu. Tietääkö kukaan mistä voi semmosen ostaa netistä??

Kaveriksi surautin 92cm velour-housut mutta pituutta on vielä sen verran että ootellaan kun poitsu kasvaa

Eihän meillä vielä tiedetä ees mikä se angry birds on mutta eipä oo joka jätkällä moista paitaa. Kyllähän Jimi kovasti kuvaa kahteli, silitteli ja pöris. Jospa neki pitää pörinä-ääntä. Lohdutukseksi äiti rupee tai ainakin yrittää tehä auto-hupparin.


2 kommenttia:

  1. Hauska ja ihanan värinen setti! Huomaa et siulla on ompelutaustaa, jos tää on siun oikeesti eka aplikointityö ;) Miulla oli jotain aivan kaameeta katseltavaa ne, josko vieläkin menee toisinaan huti ;) Mutta ei se oo niin nökönuukaa! Ihania nuo alemmat ladapaidatkin, meilläkin on tuota kangasta pätkä vielä tuhottavana...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaverihan tuo muisti kouluajoilta kun opeltiin aplikointia mutta mulla ei oo kyllä mitää mielikuvaa :D että kait se kuitenki on johonki aivonosaan jääny jemmaan kun jotakin aikaseksi sain. Fb:ssä yritin ompeluelämää sivuilla kysellä paininjalasta ja kommentteja tuli mutta se ei niitä mulle näytä, eikä näytä mitään mun kommentteja. Kait se on ite ruvettava ehtimään ja mä niin inhoon ehtiä netistä jotakin :/

      Poista